21. 10. 2009

Úterý 20.10.09 - Chlebíček - 28.den mého P365

Vzhledem k počasí, který je teď venku, jsem byla nucena "vyjít do ulic" a sehnat Kubovi zimní bundu a oteplováky, z loňských už bohužel vyrostl... Vyrazili jsme do OC Chodov.
Bunda super, tu jsme vybrali na první vyzkoušení, horší to bylo s kalhotama - první byly velký, druhý sice byly, ale byla na nich jiná cena než na ostatních, což se mi nelíbilo, tak jsem hledala dál. To už Kuba začínal být lehce nervozní a k mému nadšení pronášel věty typu "já už chci jít", "tyhle nechci", "já už mám vybráno", "pojď už konečně!!!" a podobně.
Nakonec jsem našla vhodné kalhoty se (snad) správnou cenovkou, ale byla jsem nucená je koupit bez zkoušení. Model odmítl spolupracovat :-(
A jako odměnu si poručil zmrzlinu od Hájka, který je hned vedle... Ukecala jsem ho, na chlebíček :-) Jééé, to bylo radosti! Kuba si šel sám k pultu a objednal si, sám zaplatil a nakonec i sám snědl - tedy ten svůj. Vojta se nedal ;-)
A já? Já jsem dostala kus rajčete, okurku, vajíčko a petrželku, neb moje děti, hlavně to mladší) jsou spíš na maso a sýr, než na zeleninku :-D

A mimochodem - kalhoty Kubovi jsou, jen v nich vypadá jak Michal z Kouzelné školky, z čehož on je nadšenej, já míň, protože je to fakt děsný! Omylem jsem totiž místo po lyžařských kalhotách sáhla po snowboardových a ty z mně neznámých důvodů šijí děsně široký! Jako pro puboše OK, ať si to užijou, ale je nutný to dělat i pro takovýhle prcky??!?
Nicméně doma jsem byla pochválená, že mu aspoň nepromrzne zadek, až se bude válet po zemi... a že teď už teda jen ten snowboard... :-o

Žádné komentáře:

Okomentovat