19. 10. 2009

Neděle 18.10.09 - místo:Nebušice čas:20:01 - 26.den mého P365

Byla jsem vyhnána na mráz vyvenčit psa...
No, až tak hrozný to nebylo, ale 3 stupně nad nulou opravdu nepovažuju za teplo, bohužel, co se dá dělat, pejsek se venčit musí.
Pro zpestření jsem si vzala foťák, jenže nějak jsem zapoměla, že mě se přece třese ruka a noční fotky bez stativu prostě nevyfotím :-/ Omluvou pro mě je, že už jsem fakt hodně dlouho žádný takovýhle fotky nedělala, nějak není čas, není chuť a možná ani inspirace... Takže z těch všech obrázků, co jsem během venčení nacvakala, je tenhle jedinej použitelnej. Takhle vypadá Nebušická "hlavní" ulice v říjnu ve 20:01 - autobus právě odjel (prázdný) a nikde ani noha. Kde všichni ti lidi jsou? :-O Že by někde v teple? ;-)

Ehm, pokud budete chtít vidět tuhle fotku, a i jiné, v lepší kvalitě, vydržte, během pár dní je dám na blog, teď nějak nestíhám (ehm, nemám nějak chuť dávat všem těm fotkám rámečky... ach jo.)

Žádné komentáře:

Okomentovat