24. 10. 2009

Sobota 24.10.09 - Už ho mám!!! - 32.den mého P365

UŽ HO MÁM!!!
Krásnej novej VÁL!
Ten starej dosluhoval už pár let, až jsem se loni při pečení cukroví pěkně nas..., chci říct, naštvala a chtěla ho hodit z okna. :-/ Honza ho na poslední chvíli zachránil a poskytl mu prozatimní azyl u nás ve špajzu, prý než pro něj najde lepší místo. No, je tam dodnes.
A já od loňských vánoc škemrám o nový vál. Honza zatím odolával - že prý buchty, knedlíky i nudle zvládnu i na prkýnku. No zvládnu, ale blbě :-( Pomohl mi až listopadový vydání Apetitu - už je tam pár docela zajímavých receptů na cukroví a Honza jím dneska ráno mlsně listoval a komentoval "tohle bys mohla zkusit.. tohle taky... hele čokoládový cosi, to se mi sbíhají sliny, jen to čtu..." Řekla jsem, že letos nepeču, neb nemám vál... a hele - už ho mám :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat