18. 10. 2009

Sobota 17.10.09 - Za kultůrou ;-) - 25.den mého P365

Vyrazili jsme s Kubou za kulturou ;-)
Jeli jsme do kina na film Ať žijí rytíři! Přiznám se, trochu jsem se bála, zatím jsme v kině absolvovali pouze animované filmy, tenhle bude Kubova "hraná" premiéra. Bála jsem se oprávněně :-/ Zatímco animované filmy jsou zpravidla dlouhé okolo 90 minut, tohle mělo 2hodiny včetně reklam. Ke konci už Kuba kňoural, ale zvládnul. Přemluvila jsem ho - musela jsem přece zjistit, jak to skončí! Dopadlo to pohádkově ;-) Dobro zvítězilo nad zlem a všichni byli spokojení - tedy asi až na Albrechta/Pavla Kříže :-p Ale toho musím pochválit, moc mu to jako záporňákovi slušelo :-D

A taky musím pochválit OC Nový Smíchov - ač už je půlka října za námi a i leckde na blozích vládne vánoční atmosféra, na Smíchově ani ťuk! HURÁ HURÁ HURÁ!!!

Jo a Kuba měl zážitek dvojitý - tam i zpátky jsme jeli škodováckou nízkopodlažní tramvají! Óóó, to bylo radosti! Odsud je ta fotka. Navíc cesta tam byla ještě dobrodružnější, neb vedle nás v seděl velmi unavený pán, který se ve spánku klátil ze strany na stranu a já měla trochu strach, aby nespadl na Kubu, který si odmítal přesednout jinam :-/ Naštěstí pán to vždycky "vybral". Bývala bych mu i něco řekla, ale měla jsem trochu strach, neb jsem si nebyla jistá, jestli je pán jen unavený, nebo i společensky unavený :-(

A vlastně i já jsem měla dvojitý zážitek - cestou do kina jsme potkali Michala Malátnýho s kočárkem. Honza mi na to sice řekl jen "no a", ale řekněte - vy běžně potkáváte svý oblíbený zpěváky jen tak na ulici??? Já teda ne! ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat