18. 10. 2009

Pátek 16.10.09 - Úroda - 24.den mého P365

Letos poprvé jsem zkoušela pěstovat dýně! S nevalným úspěchem :-( Ze 7 semínek mi vzešly 4, z těch 4 mi tři cosi sežralo :-( Ale ta jedna jediná přeživší rostlinka stačila celkem úspěšně pokrýt celý vyhrazený prostor (cca 1,5 x 2 m) a ještě se snažila roztahovat dál do trávníku a do Kubových rajčat ;-) Trávník odolal a rajčata kupodivu taky!
No a v pátek jsem sklidila svojí první dýni! Proti těm v obchodě je malá, já vím, vážila jsem jí a slečinka má jen 988g, ale i tak mám radost! Na polívku bude dobrá, ne? ;-)
Na záhonu čeká ještě jedna, ale ta je tak třetinová. No uvidíme příští rok, třeba se to povede líp...
... no, hlavně musím začít DŘÍV, ne až v květnu, jak píšou v návodu na obalu se semínky... :-/

Žádné komentáře:

Okomentovat